Koppla bort verkligheten

Sommarens dagar bara flyger iväg. Jag är så tacksam över allt som varit dessa varma, underbara dagar. Svensk sommar med världens goaste vänner sitter aldrig fel. Jag har lärt mig så mycket, jag har växt och fått en starkare grund under fötterna. Jag har förlorat så mycket, men vunnit mer. Jag har varit så ledsen, sedan insett att det inte är till någon nytta. Sommaren i år kan ha varit de bästa dagarna i hela mitt liv. Har tagit vara på dagarna. Åkt och upptäckt platser, festat till gryningen, varit med min underbara familj och spenderat mycket tid med vänner jag verkligen älskar. 
 
Tiden springer iväg och jag hinner inte riktigt allt jag vill, men jag är glad ändå. Igår var jag i Lysekil, sedan Göteborg. Missade sista bussen hem så fick sova där. Allt var så spännande. Kom precis hem från tåget nu. Hunnit ligga i sängen i 30 minuter och snart ska jag till jobbet. Att arbeta så hårt jag gjort i sommar är något jag aldrig heller gjort tidigare - men jag lär mig. Jag lär mig att orka, att gå upp tidigt, att ha arbetskompisar, att tjäna mina egna pengar. 
 
Jag mår underbart bra och är lyckligare än någonsin. Vissa veckor har varit tunga, fyllda med jobb och tankar. Men så kommer de där dagarna i mellanåt som man älskar. Då man lägger sig ner och kopplar bort verkligheten, laddar om batterierna med ny energi. 
 
 
 
/ Byxor - Lindex / Jacka - Zara / Tröja - Gant / Skärp - Saddler / Skor - Primeboots / 
 

Anonym

Är inte du och Amanda kompisar längre?

Vad du låter klok. Du är så fin! En underbar person och en underbar vän. Stor kram!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR