Pluggmåndag

God förmiddag, 
 
Det är måndag och klockan är 12:16. Jag, Anna och Annie sitter för tillfället på iCafe och pluggar. Det finns många väldigt mysiga caféer på skolan man kan hänga/plugga på, detta är ett av dem. Jag har en hel del att göra denna veckan vilket faktiskt känns jobbigt. När stress tynger en över bröstet blir det mesta bara tråkigt ju. Linus kommer på fredag och stannar i tio dagar vilket peppar såklart, men måste bli klar med sjuuukt mycket plugg innan. 
 
Just precis nu med en god kaffe latte vid mig. 
 
Nu ska jag fortsätta skriva hemtenta. En av fyra.... Ska inte deppa ner mig helt såklart. Det finns mycket som är roligt med kurserna också såklart, och så mycket jag lärt mig under dessa två månader i Hong Kong har jag nog inte lärt mig i Sverige på två år. Tummen upp för det! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR