Svar på era frågor!

Sofia: När var kjolen köpt?
Svar: Iförrgår på HM!

Felicia: lika snyggg som alltid rohlsson!
Svar: Men tack snyggaste Fille!

Vad heter han som sitter i vitt på bilden näst högst upp? 
Svar: Han heter Tobias Antonsson

tränar du fortf så som du gjorde förut??
Svar: Inte som jag gjorde förut, då var jag galen och gick överstyr. Men minst 3 gånger i veckan nu!

vart har du köpt jeansen på bilden ovanför den sista? :)
Svar: På cubus :)

Vad du låter klok. Du är så fin! En underbar person och en underbar vän. Stor kram!!
Svar: Men åh, tack!!! Om jag vetat vem du var skulle jag gått fram o givit dig 1000 kramar!

Är inte du och Amanda kompisar längre?
Svar: Jo det är vi? :)

Hur mycket väger du nu? :)
Svar: Jag väger 60kg

Lovisa: Vilken färg är det på dina primeboots? Mörkbruna eller bruna?
Svar: Mörkbruna!

Erica: Va fina lockar du har fått till på några av bilderna ovan! Har du nåt tips på hur man gör? :)
Svar: Tack snälla! Jag har en stylingplattång från OBH Nordica som jag alltid gör mina lockar med :)

Nathalie: Varifrån är din rosa blus på bilden till höger? Himla fin! Var kan jag finna den? Och var det länge sen du köpte din? Kram! :)
Svar: Den är från Clothes 4-her, köpte den i juni i år. Kram!

Hej cornelia! Kan du inte snälla berätta hur du gjorde när du skulle byta hårfärg från brun till blond? Hur färgade du om? Var det jobbigt? Hur många färgningar tog det? Är du nöjd nu? Kandidat inte snälla snälla berätta?
Svar: Hej! Jag började att gå till frisör, de två första gångerna. Då hade jag gått från mörkmörkmörkbrun tilll ljusbrun med lite gul/blonda slingor. Sedan färgade jag de hemma. La i nya slingor en gång i månaden. Solen har gjort så mycket också. Håret har blekt fruktansvärt mycket. Har fortfarande lite smågula toner i håret som jag inte gillar, menmen..... Är ganska nöjd, men ska nog lägga i små ljusbruna slingor snart + färga utväxt! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR