GYMNASIEVAL?

har en fråga jag hoppas du kan svara lite snabbt på. Jag ska söka till sam beteende på agneberg nu, och undrar lite hur skolan är? har hört lite att många är dryga osv, är det så? är det lätt att bli en i mängden, eller kan man prata med i stort sett alla? jag skuggade en annan linje där men fick inte en riktig uppfattning om hur eleverna och skolan är då vi nästan bara satt i klassrummet haha :(( 
skickar många styrkekramar till dig, fina fina du!
 

Hej fina! Jag hörde också det innan jag skulle börja där, kan hålla med till viss del - men till en annan del inte. På agneberg tror jag det är många som tycker det är kul med kläder, skor och hår - både tjejer och killar - men känner du att du vill köra på lite myskläder två gånger i veckan så är det ingen som tänker på det. Jag trivs jättebra på agneberg, verkligen. Jag kan prata med nästan alla på hela skolan. Finns inte någon klass som är "elak" eller så, om det är de du undrar. Vill du skugga min klass så heter den SA12B. Skugga helst mån-ons. På tors/fre har vi ind.val+programfördjupning vilket gör att klassen splittras. Ge agneberg en chans, och sam. beteende! Så sjukt grym linje!!!! Kram på dig! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR