BESLUTSÅNGEST

 
ÅÅÅÅH!!!!! Hatar att leva med beslutsångest. Vill VERKLIGEN bli brunett igen, tycker jag passar så jäkla mycket bättre i det. Jag vet dock att jag kommer tröttna på det inom en månad = onödigt. Om jag väl färgar det brunt så kan jag inte färga det blondt igen på ett tag. Min hårkvalité är i botten just nu...... Sjukt ilands-problem!

Vilken andreas? :)
Svar: Andreas Karlsson.
 

Jennifer: Din kropp är amazing!!
Svar: TACK!! Glad jag blir!

 

Moa: vart har vendela köpt sin jacka? Sjukt snygg!
Svar: Ingen aning, det är hennes halvmammas. Ask her!!

 

Johanna: Kan du inte ge tips på lite snygga vinterjackor? :)
Svar: Jo, skulle jag absolut kunna göra!

 

Vilken sallad äter du på bilden?
Svar: Esthers Special - godaste!

 

Emma: Undrar också vart jackan är ifrån? :)
Svar: Samma som ovan, hennes halvmammas!


Do it

Tycker verkligen du ska färga!!! Passar dig sjukt bra

Hanna

BRUUUNT!!!! du är äckligt snygg i brunt hår, samt att det är ju mycket skonsammare att färga brunt några gånger om året än att bleka det varannan månad typ.

SÅÅÅÅ SNYGG I BRUNT




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR