Man kan bara man vill

Det blir vad man gör det till. Jag kämpar på jättemycket med träningen just nu. Inte bara för att det ska synas, utan också för att JAG ska må bra. Träningen har alltid gjort att jag varit glad, men i somras tappade jag allt. Det har varit skräpmat HELA sommaren, absolut ingen träning, alldeles för mycket fest, alkohol och sena nätter. Jag gick upp 6,5kg. Grejen är den att jag var inte missnöjd över mig själv bara för att jag gick upp i vikt, men jag gjorde det inte på rätt sätt. Jag mådde skit inne i kroppen. Var ständigt trött och hängig. Mitt humör var skit och jag orkade inte mycket. Jag har kört stenhårt nu i 1,5 månad för att komma tillbaka till starka, sunda Cornelia. Jag har redan lyckats gå ner 4 kg, så jag är på rätt väg. Börjar komma in i min rytm igen. Träna, äta bra, plugga, hänga med vänner, lägga mig tidigt. Det flyter på liksom o det känns så himla bra!
På bilden till vänster väger jag 62kg, på bilden till höger (igår) 58kg! Man kan bara man vill!!!


Anonym

Hur lyckas du med det? Hur ofta och hårt har du tränat då? Och hur äter du? Har du unnat dig godis och så? Kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR