Mycket plugg?

går du beetendevetskap? ska nog söka det till gymnasiet, går i nian nu, undrar bara hur linjen är? är det jättesvårt? kanske beror på vilken skola men, hade tänkt mig agneberg eller plus så undrar :)
Svar: Ja det gör jag! Jag personligen tycker Agneberg för jag är inte mycket för privatskolor, som plus. De har ett lite friare schema. På min linje är det mycket plugg, så är det bara. Just nu drunknar jag i prov, uppsatser och inlämningar - men man klarar det. Jag får inte A längre som på högstadiet, men det är okej att få E. Då blir man godkänd, och det är jättebra. Alla klarar det bara man ger sig fan på att göra det. Visst, just nu är det plugg VARENDA kväll och det suger rent ut sagt. Men jag vet om att jag valde en plugglinje och då får jag kämpa lite också. 
 
 
 

Anonym

vart är denna köpt? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR