Min helg

Ska snart sova, men tänkte ändå sammanfatta helgen snabbt. I fredags efter skolan övningskörde jag, var med Hanna o käkade glass, gick på promenad med vovven i vårvädret, åkte hem o fixade mig, sedan drog jag o Vendela till Göteborg för att ha en mysig eftermiddag där! 





Kom hem med ett par boyfriend-skinnbyxor från Zara och två softa t-shirts från Gina! 


I lördags firade vi ju Sofia som visat i tidigare inlägg! 
Idag har jag jobbat 13-17 och sedan tränat 18.00-19.30. Blev axlar, biceps och bröst idag + 30 min pw på bandet! Övningskörde hem. Börjar gå riktigt bra med körandet! Åt förresten en riktigt god frukost idag också - brukar aldrig hinna det! 









Nu ska jag sova. Lång dag imorgon! Godnatt, puss! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR