CRUISING

Hallåååå
 
Ska fortsätta plugga lite tyska innan jag lägger mig, prov imorgon! Kom hem från en riktigt härlig tur med Johanna förut. Hon fick körkort idag den grisen!!!!!! VILL OCKSÅ. Jag, Johanna, Liselott, Sofia och Katarina drog till McDonalds i Trollhättan och käkade. Cruisade runt lite överallt, mötte upp Amanda och Ida, skämde ut oss inför volvoraggare, köpte godis och mycket annat. Så glad för hennes skull!
 
Någon undrade om jag glömt bort frågestunden, och NEJ det har jag självklart inte. Men det kommer dock inte mer frågor då och då så har inte stoppat den riktigt ännu. Svarar förmodligen på den imorgon!
 
Godnatt♥
 
 

Anonym

läste att du skulle gå på balen, har du något tips på vart man kan hitta fina balklänningar? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR