EGO

/ Jeans - Dr.Denim / Linne - PimKee / Skjorta - JC / Jacka - Peak Performance / Skor - farmors haha /
 
Varför inte ta lite egobilder en måndag som denna. Sjuk är jag fortfarande för delen. Helt sjukt vilken förkyldning jag fått äran att ha i min kropp... Vill ju må bra o träna. Är helt slut när jag kommer hem från skolan. Jobbade 11-17 i lördags och 08-17 igår så ingen vila har det blivit. I fredags var jag i Göteborg och strosade runt med Vendela några timmar också. Hittade en stickad tröja på Zara, något iallafall!
 
Nu ska jag kika lite Animal Planet. Älskar den kanalen!!!

Jös

SÅÅ SNYGG!! Kan inte du lägga ut lite alternativ på hur man kan matcha utsvängda jeans? Och vart är dina ifrån? Supersnygga.

Anonym

Vet du vad du kommer att rösta på i riksdagsvalet? Höger eller vänster? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR