RABENS SALONER

 
Detta hade jag på mig igår. / Blus - Rabens Saloner / Byxor - Dr.Denim / Jacka - Zara / Skor - Primeboots /
 
Älskar den nya blusen. Den hänger så fritt och härligt där bak. En sådan vacker blus har verkligen fattats i min garderob! Idag invigde jag förresten mina Nike Air Max. Jättenöjd över det köpet. Otroligt sköna, kändes som man gled fram!
 
Efter skolan övningskörde jag med mamma. Vi har kört jättemycket det sista och det går verkligen sjukt bra. Känner mig mer och mer säker bakom ratten. Ska ta körkortet precis dagarna efter jag fyllt 18 - verkligen ett bra mål!!!
 
Nu har jag precis pluggat färdigt inför ett idrottsprov imorgon som jag tror kommer gå hyffsat bra. Dags för sömn!
 
Fredag imorgon innebär att fira min otroligt fina vän Pontus! Hela 18 år blir den skiten. Jäklar vad många år vi känt varandra... Om 30 minuter är han myndig. Grattis i förskott Pontan




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR