STORT GRATTIS

Fantastiska webbcam-bilder...
 

Orkar inte ta någon outfitbild idag, hade inga speciella kläder. Gick till tolv idag så åkte hem direkt. Har precis gjort klart två uppgifter från skolan, ska börja på den tredje. Sedan ska jag kika lite på en engelskafilm vi har i "läxa". Lirar lite på gitarren också. Kan inte sjunga så mycket då jag fortfarande har väldigt ont i halsen och hostar, men lite fingerspel och ackord går alltid hem!
 
Innan plugget fortsätter ska jag ner o göra en sallad. Dusch och lite packning står på schemat. Ska sova hos Vendela ikväll där även Clara som fyller 18 kommer befinna sig. Självklart blir det att fira lite smått för henne innan vi slår på stort på lördag. KUL! Grattis fina fina Claris!
 
 
STOOOOORT GRATTIS!!!!!!! Love u ♥
 
 

Sarah

Hej!
Jag tycker du har en fantastiskt fin kropp. Så jag undrar därför om du kan lägga ut bra mag och rumpövningar? :)

Ta hand om dig, och sluta inte med bloggandet!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR