Svar frågestund, del 1

Magdalena: Kan du förklara lite om din familj? Du har skilda föräldrar va? Hur är det med dina syskon då? Hel eller halv? Kram
Svar: Ja, jag har skilda föräldrar. Jag och min storasyster Elin har samma pappa och mina två småsystrar har samma pappa, men vi alla fyra har samma mamma. Vi ser oss allihopa som helsyskon.

Hur ser din klass ut? – Min klass är underbar
Trivs du där? – Jag trivs bra
Vilka umgås du där med? – Har ett störtskönt tjejgäng på ca 10 pers. Orkar inte skriva namn
Bästa tjejkompisar? – Bästa? Vendela, men har på riktigt väldigt många tjejer jag står nära vilket känns så skönt. Både gamla vänner som Viccan, Leticia osv, tjejer från mitt ”gamla” tjejgäng och många i nya klassen och ekonomiklassen. Gillar dem väldigt mycket mina girls
Bra killkompisar? – Umgås mycket med killar då jag tycker det är lite goare ibland. Men bästa killpolaren är Pontus
Hur ser din drömkille ut? – Mulatt, brunt hår, go kropp, gillar att träna så vi kan ha något gemensamt, gillar att umgås med bådas familjer men ska också tycka det är kul att jag får lära känna hans vänner och han mina på ex. fester!

My:  Hur ser din sommar ut?
Svar: Just nu så är det jobb på McDonald´s i år igen, Rhodos i en vecka, Frankrike i en vecka, Håkan-konsert, 18-årsdag, förmodligen körkort och många härliga svenska sommarkvällar med grill och sång.

är det sant att du varit på g med filip? och vem var killen det verkade som att du va tillsammans med senaste månaderna? och varför tog det slut?
Svar: Ja det är det.
Det var en riktigt go pojk som jag trivdes/trivs väldigt bra med. Han har haft på tal hela tiden att han ska flytta till Norge vilket gjort att vi båda backat. Vill inte gå in i något helhjärtat. Han har dock inte flyttat ännu, men det är osäkerheten som spökar hela tiden vilket är jobbigt. Vi har fortfarande lite kontakt men har inte träffats på en månad.

kan du göra en videblogg med svar? :)
Svar: inget jag har i tankarna just nu tyvärr!

vilka är dina 3 närmsta vänner?
Svar: Vendela är min närmsta vän, sen kan jag faktiskt inte peka ut två stycken då jag har många jag står nära. De vet vilka dem är!

det verkade ju i början av ettan på gymnasiet att du saknade klassen på väster väääldigt mkt, gör du fortfarande det?
Svar: tänker inte på det lika mycket som i ettan, för man är van vid gymnasiet nu. Självklart har jag tankar på de ibland och kan tycka det är jobbigt när man umgås med t.ex. Ida, Sofia, Kattis o Sanna då man får många flashbacks. Tycker om dom så mycket o vill verkligen hänga med dem dagar i sträck!!!

saknar du aldrig dina gamla vänner?
Svar: Men det är ju självklart!

Har du pojkvän? Om inte, när var senast du hade? :)
Svar: Nej det har jag inte. I januari. Det var inte officiellt, bara våra vänner och familjer som visste om det.

Några softa, sköna, roliga typer i din klass? Vilkadårå
Svar: Mustafaaaa. Bästa bror

Hannah: Vad skulle du vilja göra efter gymnasiet? Resor, utbildning, yrke osv?
Svar: Tänkte faktiskt på detta igår. Efter gymnasiet hade jag väldigt gärna velat åka till ett land för att utföra volontärarbete i ett år. Efter det plugga, vet inte till vad ännu. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR