Svar frågestund, del 2

Tränar du fortf lika mycket och går på dieter och dylikt? Tycker du har världens finaste kropp och du borde vara nöjd&stolt över den!
Svar: Tränar ungefär 3 gånger i veckan vilket jag tycker är väldigt lagom. Går inte på några dieter och inte gjort på ett år. Nu på lördag, om två dagar, ska jag, mamma och Hansa dock börja äta Anna Skippers recept. Det betyder att vi äter väldigt nyttigt. Ex. musslor, alger, nötter, bär och goda smoothies! Det är inte för att gå ner i vikt för mig utan för att rensa kroppen och bli sund! Tack så hemskt mycket för dina fina ord, blir så glad!!

Du får till så fina lockar i ditt hår vad heter din locktång du gör dem med
Svar: Tack! Jag gör dem med en stylingplattång från OBH Nordica

hur sminkar du dig till fest?
Svar: Täckande på huden, brunpuder, rouge, lätt sotade ögon, dipliner, eyeline, mascara, ögonbrynspänna.

kan du göra en tutorial på ditt mjuka lockiga hår eller aa, gör du med locktång eller plattång?
Svar: Skulle absolut kunna visa er med bilder någon gång. Jag gör med plattång!

Vad tycker du om utlänningar? Finns det ens snälla sådana? Var säker på att d va ngn sådan som knyckte din telefon, blää
Svar: Fyfan på riktigt, vad är detta för fråga. Jag vet vem personen är som tog min mobil och det är inte en utlänning. Har många, många kompisar som inte är helsvenska som jag älskar så mycket. Vad är skillnaden på utlänning och svensk? Människa som människa

något plagg eller köp måste, som man verkligen måste ha i vår? :)
Svar: En stilren kappa, Vans, Nike Air Max, ljust slitna jeans, baströjor med mycket färg blandat med många accessoarer som guldsmycken, hatt, stora solglajjor och snygga läppstift med mycket färg!

tycker du att det är töntigt om man inte vill festa?
alltså att det är konstigt o.s.v. eftersom typ alla ungdomar nu för tiden festar... svara ärligt nu!
mår typ dåligt över att jag känner mig så töntig osv eftersom alla mina kompisar festar och sånt ganska ofta! tacksam för ett ärligt svar!!

Svar: Men herregud, VERKLIGEN INTE. Det är överskattat att festa hela tiden, det är kul ibland men inte alltid. Jag tycker absolut inte det är töntigt att inte gå på fest, helt ärligt. Stå fast vid det du vill. Känner  du för att gå på fest någon gång så gör det också. Det handlar inte om vem som dricker mest utan mer att man träffar goa personer!

Om du skulle falla för en kompis ex, skulle du då fortsätta träffa denne personen då eller skulle du kunna "gå bakom ryggen" på din kompis eftersom du har känslor för kollen i fråga? Super bra blogg förövrigt och du är jättefin :)
Svar: Jag skulle fråga kompisen vad den tyckte. Man kan egentligen inte rå för vem man blir förälskad i, men jag skulle kanske inte rekommendera att bli tillsammans med sin bästakompis senaste ex. Isåfall gå och snacka med kompisen, gå aldrig bakom ryggen. När det kommer fram, för det kommer det göra, har du förlorat en vän, 100% säkert.

Hampus: Du har otroligt vackra ben, ingen fråga men var bara tvungen att skriva det..
Svar: Haha tack så otroligt mycket, glad jag blir!

läste att du skulle gå på balen, har du något tips på vart man kan hitta fina balklänningar? :)
Svar: Inte egentligen. Sök på google på ”snygga balklänningar” så kommer det många sidor. Ta helst inte en sida som slutar på ”.com” för det är inte inom EU = mycket tull!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR