SVAR

Vet du vad du kommer att rösta på i riksdagsvalet? Höger eller vänster?
Svar: Höger

 

Jös: SÅÅ SNYGG!! Kan inte du lägga ut lite alternativ på hur man kan matcha utsvängda jeans? Och vart är dina ifrån? Supersnygga.
Svar: Jo absolut, det kan jag göra någon dag när jag har tid till veckan. Mina kommer ifrån Crocker, finns ju på JC. Tack!

 

Du ser fantastisk ut på denna bild cornelia!
Svar: Tack så hemskt mycket!!

 

Det är fantastiskt hur bra du är på att beskriva dina tankar och det låter så konstigt att säga det men jag känner igen mig i precis allt du skriver! förra året förlorade jag en person i min omgivning och det fick mig i precis samma tankespår som dig. och det jag behövde höra var att jag inte var ensam utan att det är så många tonåringar som har det precis likadant. men istället för att vilja ha det som förut så ser jag det som en erfarenhet, och det gör jag verkligen, jag tar vara på alla stunder och jag har insett vilka underbara människor jag faktiskt har omkring mig. Men du ska veta att detta kommer bli bättre och du kommer tänka att det är som det är. Ha det så bra! Kram
Svar: Oj, tack så jättemycket för de fina orden! Ja, det är jättejobbigt just nu, men jag tror precis som du att allt blir en erfarenhet i slutet. Verkligen tack för denna kommentar. Många kramar!

 

Hanna: vad har du för programfördjupning och eget val?
Svar: Engelska 7 och Matte 3 som programfördjupning. Är lite skeptisk till matten, men ska se om jag klarar det annars byter jag efter någon månad. Individuellt har jag inte valt än. Väger mellan retorik, skrivande, musik eller företagsekonomi tror jag. 

 

Jag skulle verkligen vilja ha din hjälp ang. träningen. Det är så att jag inte är jätte tjock och inte smal heller. Mina vader 'går ihop' och jag har lite för mycket fett vid midjan. Jag skulle vilja träna bort detta fram tills juli, då jag ska utomlands.
Har du några bra tips på hur jag ska träna (har gymkort) och vilken kost som är bra och så? Och bra tips på nyttiga snacks och bra frukostar? Tack så mycket på förhand!
Kram Nathalie
Svar: Alltså sådant här är så svårt att fråga på. Jag förstår vad du menar, jag själv har lätt att lägga på mig på ryggen/kärlekshandtagen, men det finns inte direkt någon träning för det. Jag tror mycket på styrketräning, även om många tjejer säger nej till det. Variera det absolut med mycket löpning och crosstrainer. Smoothies, havregrynsgröt, grova mackor, ägg, nötter. Jag tror på mycket varierat, men nyttigt! Kram

 

Vem är tjejen bredvid dig på näst sista bilden?
Svar: Jennifer Ankargren

 

Är Vendela 97a???
Svar: Yes, min bebis♥

 

 

 


Anonym

Snälla förklara tydligare varför du som tonåring vill ha ett högerstyrt land? Det gynnar dig inte för fem öre.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR