Vad är det för fråga?

Från [email protected]: Asså de mest patetiska är att 96:or går på 95:ornas bal när ni inte har pojkvänner som tar studenten. Ni ska bara veta hur alla tycker ni är patetiska hahaha
Svar: Hahahahahah detta kan vara den mest konstiga kommentar jag fått? Är det ett nödrop på hjälp? Skriker avundsjuka. Det är inte JAG som bjudit in mig själv på balen? Jag ska gå med min sjukt goa, underbara, störttrevliga vän Victor Linder. Han frågade mig för ungefär 3 månader sedan och jag blev jätteglad. Självklart svarar jag inte nej bara för att vi inte är tillsammans? Vi går ihop som ett par för att vi alltid har jäkligt kul tillsammans, kan skratta och umgås väldigt lätt. Jag ser verkligen fram emot balen, ska bli fantastiskt kul! Många av mina vänner ska också gå så ska bli jättetrevligt att träffa alla fina prinsessor och prinsar där! "Ni ska bara veta hur alla tycker ni är patetiska" - det SVIDER i mina ögon när jag läser det. Hur F*N kan man ens lägga energi på att få dåliga vibbar av vilka som ska gå med vem på en BAL? Har ni någon fritid???? Sådant här får jag verkligen damp på, så sjukt typiskt Uddevalla. Finns det inget att snacka om så skapar man något, bara för att. Kan inte ta åt mig mindre av detta och tycker mest att det är väldigt skrattretande. Jag, mina vänner, min familj och Victor tycker det är jättekul att jag och han ska gå. Ska vara snyggare och ha roligare som aldrig förr! Puss Lina
 
 

Ida

haha det var nog det omognaste jag läst, vilken jävla kommentar. spela roll om de är 96 or, 97or what ever, bal är en rolig sak och man går med någon man tycker om OAVSETT om man är tsm, eller inte.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR