2013 - del 1

Firade in det nya året. Jag och Ida fixade oss hemma hos mig och blev fina i paljettklänningar o höga skor. Barbent dessutom. Något vi ångrade senare då det ÖSREGNADE. Översvämning i hela Uddevalla...
 
Var i Kläppen med Amanda. Vi hade det helt jäkla underbart, även fast jag blev sjuk några dagar!
 
Jag festade mycket, samtidigt som jag tränade - vilket är en grymt dålig idé. Fick inte många resultat på träningen, men en goare kompiskrets vilket följt med mig hela året. 
 
Gick en liten hårshow med Bella. En liten rolig grej i vardagen!
 
Tatuerade mig och firade Valborg samma dag vilket resulterade i en rå fylla. För de som vet ska man inte dricka när man är nytatuerad - det visste inte jag...
 
Träningen gick bättre och bättre...
 
Var på så sjukt många roliga fester med underbara vänner jag har omkring mig. Bland annat firade vid Clara som fyllde 17 år!

Anonym

Anledningen till att man inte ska dricka alkohol efter man tatuerat sig är därför att alkohol tunnar ut blodet vilket gör att tatuering kan ha svårare att läka. Men det har ingenting med att göra att man blir fullare eller så




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR