2013 - del 2

Många grillmiddagar, Emil fyllde 18 år, Jessica konfirmerade sig, det var morsdag, klassen åkte till Stockholm, mycket biomys och många svängar ner till Göteborg!
 
Jag kom tyvärr in i gamla, dåliga vanor igen. Bilden näst längst upp till höger är en gammal bild, jag jämför med den. Började på massa dieter, rasade i vikt. Gamla ätstörningstankar som jag faktiskt aldrig tror kommer försvinna. Kommer skriva mer om detta när modet är inne. Bilden längst upp till höger är en ganska nytagen bild som visar att jag klarade mig igenom skiten ännu en gång. Skillnaden på bilderna är 12kg. 
 
Hade på riktigt världshistoriens bästa midsommar. Den går till historien!!! Förkrök hos Clara med sjukt roliga lekar, som sedan avslutades med fest hos Kasper och Måns. Tänker inte visa bilder därifrån, hahah...
 
Det var skolavslutningsfest hemma hos Isabel som var otroligt rolig!!! Var även på ett bröllop till Hansas kusin några dagar efter där jag och Ida var KUNGAR i baren!
 
Så OTROLGT många mysiga sommardagar/kvällar. Tacka gudarna för fritidskortet. Herregud vad många platser jag upptäckt. Tex. festade vi med norskar i deras båt på Smögen. Var också på Gessle i Lysekil med ett gott gäng. Kanonkul!
 
Mamma och Hansa (min extrapappa) gifte sig 13 juli. Höjdpunkten på hela sommaren! Det var fruktansvärt vackert. Jag sjöng två låtar som blev lite svajiga pga glädjetårar. Vid 00.00 fyllde jag även 17 år!
 
Jag hade middag och festligheter hos mig, var på Liseberg med Ida, Marcus och John, förkrök hos Vendela innan Fallens och mycket badande på Skeppsviken. 
 
Hade en sååååå bra dag med Vendela och Vanda. Åkte vattenscooter, badade, solade, käkade på Snäckan och bara njöt av sommaren. Saknar så!!!
 
Mer festande, Valand, Lotta på Liseberg, käk med familjen och många skratt!
 
Åkte till Taizé med faddrarna och ledarna i Bäve kyrka där jag är konfirmandledare. Det här var på riktigt något av det bästa i mitt liv. Jag mådde riktigt bra i Frankrike utan mobil och sociala medier. Träffade människor från alla möjliga delar av världen som jag fortfarande har kontakt med idag. En vecka som gjorde mig gott!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR