2013 - del 3

Gick på kräftskiva hemma hos Liselott vilket var en jäkla rolig kväll haha, var på Solid Sound med massa goingar.
 
Hängde med min familj. Var i skogen och plockade svamp bland annat, något jag gillar mycket. Min storasyster flyttade också till Bergen, Norge och jag saknar henne varje dag. 
 
Både Lisa och Tilda hade varsin fest som slog på stort.. Har haft så roligt på alla fester. Aldrig något som spårat sönder, utan endast alla närmsta vänner. 
 
Gick lite visningar för Inspo.nu tillsammans med vänner. 
 
Umgicks med alla goa vänner, klädde upp mig med roliga kläder och fixade mig till många utekvällar. 
 
Åkte till Bergen för att besöka min storasyster. Det var intressant att få en bild hur hon bodde, även en liten minisemester för min fina familj. 
 
Kollade fotboll med pappa, lunchade med Clara, var i Göteborg på ännu mer fest med Vendela och Anna och firade även farsdag med bästa pappa!
 
Gick en visning i Göteborg för Inspo.nu, gick på fest hos Klara och var ute o käkade med Leticia, Amanda och Victoria. 
 
Som det ser ut på alla bilder har detta året inte bara fört med sig positiva saker. 4 december gick min klasskompis Anders bort, som många av er vet. Det tog jäkligt hårt på mig då jag aldrig förlorat någon i min närhet. Har i princip tänkt på honom och döden varje dag sedan då, vilket har ledit till att jag fått jobbiga tankar och mardrömmar. Har blivit mer tacksam för vad jag har, men samtidigt väldigt rädd för att förlora folk. Är paranoid och osäker, vill inte göra lika "galna" saker som innan för att jag faktiskt nu förstått att döden finns. Ja, på riktigt värsta dagen i mitt liv. Ett riktigt tungt och chockande besked. Vila i frid... ♥
 
Festade med våra vänner i Allingsås, var på förkrök hos Vendela en annan kväll och en annan dag träffade jag Erik Rapp på Torp. Sedär!
 
Firade "stor-jul" hos min moster, som vi gör varannat år. Älskar!!!! Stort julbord, hela släkten samlad, mycket klappar! Jag fick bla. en akustisk gitarr från Fender som jag önskat mig. Grät av glädje!
 
Var hos "farmor" och Sylve för att fira mini-jul med dem. PEACE på allihopa. 
 
Fick på riktigt det bästa slutet någonsin av 2013, och en sååå bra start på 2014. Vi firade hos Tilda med på riktigt ALLA vänner. Såklart fattades några, men i princip alla jag ville fira med. Några var utomlands, några var på andra fester, o pojken var ute vid Ammenäs. Men jag var så fruktansvärt glad denna kväll/natt. Grät så mycket av lycka vid tolvslaget. Herregud, kunde inte blivit bättre!
 
Detta är alltså mitt 2013. Har självklart inte tagit med allt, det skulle inte gått. Tog med det jag känner att jag kommer ihåg som de viktigaste minnena. Allt är verkligen inte i ordning då min mapp på datorn bara heter "2013" och inte är samlade i olika månader. Men tror ni förstår ändå!

Anonym

Vem är den lycklige pojken? PUSS OCH KRAM SKUMBANAN




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR