Dagens Cornelia

 
/ Jeans - Diesel / Tröja - Gant / Skor - Primeboots /
 
Detta invigde jag måndag v.4 med. Jättebekväma kläder, också varma. Till detta hade jag en jacka från Modströms som jag älskar. Fick tyvärr ingen bild på den!
Fräscht förresten att det fortfarande är kvar blött/snö på skorna på bilden haha - inte meningen!
 
Har pluggat jättemycket idag o ska strax fortsätta. Först städning av rum och på med mjukiskläder. Paradise Hotel idag också!
 
Puss dolls 

Jag skulle verkligen vilja ha din hjälp ang. träningen. Det är så att jag inte är jätte tjock och inte smal heller. Mina vader 'går ihop' och jag har lite för mycket fett vid midjan. Jag skulle vilja träna bort detta fram tills juli, då jag ska utomlands.
Hej Cornelia! :)

Har du några bra tips på hur jag ska träna (har gymkort) och vaílken kost som är bra och så? Och bra tips på nyttiga snacks, och bra frukostar? Tack så mycket på förhand!

Kram Nathalie




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR