Lita inte på någon

Hej!  
 
Ska precis lägga mig för att sova.
 
Har inte kunnat uppdatera så mycket denna helg. I fredags blev min mobil stulen på Kims 18-årsfest. Någon tattare kom och tog den vilket gjort mig FÖRBANNAD. Hade varken kod på mobilen eller "hitta-min-iphone" så det är rätt kört... Allt är polisanmält, skadeanmält och spärrat. Har även bytt lösenord på alla mina konton. Det som är mest tråkigt är alla mina meddelandekonversationer och bilder. Kommer sakna... 
 
Igår var jag iallafall hos Amanda Fridolvsson. Kollade på "The wolf of wall street". Hört massa bra om den, men den totalSÖG. Fyfan, tre timmar till spillo. Blev översovning och mys innan vi drog upp på morgonen o tränade.
 
Idag, söndag, har jag bara hängt med min familj. Pusslat, ätit stek, kollat "så ska det låta, ätit chokladpudding, kollat film o myst. Har en iphone 3 för tillfället så sitter inte mycket vid mobilen. Kanske en bra omställning för mig, haha?
 
Uppdaterar imorgon som vanligt. Nu ---> sömn!
 
Godnatt ♥
 
Mamma, pappa, barn




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR