Mathias 20 år!

Hej!
 
Mellan lördag och söndag var jag ju somsagt på fest. Mathias fyllde hela 20 år!!! Självklart skulle det firas. Jag kände inte det folket så bra när jag kom dit, men jag blev så välkomnad så fort vi anlände till el party. Det blev fest hela natten, bokstavligt talat. Tog bussen 08.32 till Uddevalla, från Ljungskile. Var hemma i sängen vid 09.30 då jag totaldäckade på grund av trötthet. Nästan hela söndagen gick till att sova, förutom de timmar jag var med pappa. Det blev julklappar, en stund på torp och käk på McDonald´s. 
 
Min dygnsrytm är helt upp och ner. Suttit och gäspat hela dagen idag i skolan. Känner mest att jag vill åka hem hela tiden, mår inte alls bra. Men går man samhäll så gör man, då kan man inte missa lektioner...
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR