Mycket gjort













Igår tränade jag tillsammans med Evelina. Vi körde bröst, biceps och axlar. Ett bra pass som avslutades med en PW från gymmet och hem, ca 4km. Idag efter en lång skoldag åkte jag hem, för att sedan åka till gymmet 18.30. TRX-pass stod på schemat med Eve och Bella. Nya övningar på passet, gillade inte alls faktiskt... 


När jag kom hem var det dags för MAT. Haha jag äter verkligen som en kille. Observera att detta är en jättedjup tallrik. Gillar mig och min aptit<333

Har även hunnit beställa min balklänning idag. ÄNTLIGEN. Haft sådan stress!!! Nu ska jag sova. Lång dag imorgon också. Puss 

Anonym

vart har du köpt dina nike air max och hur mycket kostade dom? :)

Anonym

Hur känner du Evelina?

anonym

från vilken sida beställde du din balklänning?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR