POSITIVA VECKAN

Godkväll! 
Slutade skolan 15.40 och började jobbet 15.45, så det har varit stressigt idag. 19.45 slutade jag och tog mig då en snabbis in på HM. Hittade en jättelång beige rock. Har sett att många bloggare och stilikoner uppe i Stockholm burit upp denna typ av jacka, men det har inte blivit mode här än. Jag köpte den ändå för älskade den så mycket. Ska ha den imorgon till skolan hur kallt det än blir... 15.40 slutar jag imorgon, gym efter det med Elin och Sara - vi ska köra ben. Farmor kommer sova här torsdag-lördag, jag ska dock sova över med Vendela imorgon! Sedan ska jag träffa Jennifer på fredag, ska bli så kul! En annan positiv sak är att samhällsprovet äntligen är över!!!!! LYCKA 
Nu ska jag sova. Puss 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR