En dag av press över

Hej på er!
 
För det första vill jag bara tacka för sådan underbart bra respons på mitt förra inlägg. Det kräver mod till att skriva saker öppet ofta, och så gjorde även det. Superglad över alla fina ord ni peppar mig med. Det har också blivit mycket ledsamt då människor öppnat sig och berättat sina historier de varit med om. NI ÄR BÄST. Förstår ni det? Är så glad att ni orkat berätta för mig, verkligen verkligen tacksam. 
 
Är också väldigt glad över att denna dag är över. Haha, låter hemskt att säga, men det har varit så mycket det sista. Idag fick jag gjort mitt kommunikationstal på 15 minuter och även min teaterpremiär. Var så nervös över båda momenten. När talet gick bra, så blev jag uppmuntrad till att jag skulle fixa teaterföreställning. Guess what? DET GJORDE JAG. Är så jäkla stolt över mig själv!!! Har varit fruktansvärt nervös över att jag inte skulle sätta alla repliker. Övat på detta i snart ett år. Så kul att det kom så många och kollade. Åååh detta har varit en så bra dag!!! Övningskörde hem och även det kändes toppen. Tyvärr har min körskolelärare blivit sjuk och är borta i över en månad, så det är lika kris där. Men vi ska lösa det på något sätt!
 
Nu ska jag inte göra någonting. Ska göra en kopp grönt te och ett knäckebröd på skinka som jag alltid äter på kvällen. Ska nog sätta på en härlig film och bara unna mig lite lugn. Stress hela tiden, men nu ska jag få andas lite. 
 
Hoppas ni haft det fint idag!
 
Paus innan föreställning!
 
Vi skulle vara lite äckligt målade, och det tycker jag sminköserna lyckades med! Ursäkta för högst oseriösa bilder hahah. Jag och Clarrekluck




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR