Min dag

Usch är på så dåligt humör och har varit det hela dagen. Det är något som tynger mig, men jag vet inte riktigt vad... Ska skriva ett längre inlägg om det snart!

Förut sprang jag, det kändes jättebra! Har börjat ta tid på mig själv, o det går bättre och bättre! 

Ska sova nu iallafall. Nationella imorgon direkt på morgonen! Engelska skriftliga delen.... 

Sov gott! 

Hade på mig klänning o jacka från Bikbok idag, tillsammans med Vans. 



Jag efter löpning! En kropp jag kämpat med, som jag är nöjd att visa. Vill även skriva ett till längre inlägg om detta någon gång när jag har tid. Om hur jag är väldigt nöjd med min kropp ibland, men vid vissa andra tillfällen tappar självkänslan. 

Natti igen! 

Emelie

Hej Cornelia!
Jag har en fråga angående klänningen. Om man ska köpa den på nätet. Du vet inte priset på denna och vilken det kan vara?
Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR