Min torsdag






Började dagen med matte NP som ni vet. Vi behöver ej skriva om det då det gick åt H... Sedan åkte jag hem, solade o strax efter så hämtade Henke mig. Vi åkte o badade med några polare. Årets första dopp för mig! Sedan åkte vi bil, käkade donken hos Henke o lite så. 



Vid kl 18.00 var det dags för andra gruppen att ha premiär. Jag var statist, så var självklart där! Det gick jättebra för dem. Imorgon är vår sista lektion, vilket är både skönt men tråkigt. Kommer sakna vår goa grupp!


Efter teatern hämtade Jennifer mig. Vi åkte till Snäckan. Drack Cola och pratade ikapp det vi missat i varandra liv!




Vid 21.30 tog jag och Ponta en springtur på 5km. Körde lite situps och armhävningar för att pumpa ur det sista! Otroligt skönt med kvällsträning!

Har nu pluggat o skickat in lite grejer. Duschad och redo ligger jag i sängen. Kom i säng väldigt sent idag. Men soft dag imorgon, så det är lugnt!

Puss, nana gott 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR