Stress

Godmorgon!
 
Igår gjorde vi om en stor del av mitt rum. Mamma och Hansa överraskade mig med massa möbler som jag önskat mig, så blev riktigt glad!!!! Ska jobba idag 11.45-15.45 så fortsätter fixa efter det. Nu på morgonen har jag pluggat. Haha låter helt skruvat, men skulle skicka in en sak idag så var tvungen. Är helt färdig nu, så skönt att ha bockat av det! Ska upp o fixa mig inför jobbet nu somsagt, så har lite stress.
 
Ikväll blir det att fira min fina vän Linda som fyllde 18 år för några dagar sedan. Mycket sådana fester nu, men det visar bara på att jag är omringad av jäkligt många otroligt fina människor. SÅ tacksam!!!!
 
Hörs mer senare / Corre med stress
 
Ovanligt att jag vill bli blond när jag ser dessa bilder. Men det kommer inte hända. Ska få bra kavlité i håret - prio nummer ett!
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR