Hemma från Spanien

 
 
Hej min vänner
 
Igår kom jag hem efter fem dagar i Spanien, tillsammans med Emil. Vi har haft en underbar, härlig och väldigt varm resa. Har hunnit sola massor, få massage, shoppa, gå på marknad och umgås med  varandra. Tycker det är väldigt praktiskt att ha en pojkvän och en bästavän i en och samma kropp. Min fina Emil!
 
Kom hem från Torp för en stund sedan. Köpte ett par Over Knee-stövlar, en blus och skruv-snoddar. Velat ha allt länge, så det var bra. Innan det var jag i skolan. Hade svenskaprov bl.a. som gick bra. Ska försöka fixa lite i mitt rum nu innan jag åker till jobbet. Jobbar endast 15.45-21.00, så det är skönt. Massa härliga människor på jobbet idag också, ännu bättre!
 
Efter jobbet ska jag fixa mig fort för att sedan åka iväg till Kungshamn. Micaela fyller 18 år, självklart ska det firas! Jobbar 8-17 imorgon, så jag kör och är nykter.
 
Min fina storasyster är hemma från Norge i en vecka också. Så kul! Hinner knappt vara hemma då jag ska jobba 10 dagar i sträck. Har fått jobb på Elgiganten här i Uddevalla, så jag får passa på att jobba nu när det är lov! Pengar, pengar, pengar.
 
Vi hörs darlings, love
 
Bild från Spanien.

Linnea

Åååhhh var är denna fina klänning/byxdress från?? 😍




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR