2015-02-09

Hej!
 
Några som undrar varför jag inte skriver här. Just nu känner jag att bloggen lite mer är till för mig själv. Jag kan titta tillbaka och minnas. Har inte riktigt tiden att driva en blogg just nu. Kanske kommer suget och tiden tillbaka snart?
 
Ska försöka skriva när jag kan, men tänker aldrig känna mig tvingad.

 
I fredags var jag i Lysekil. Var över o käkade hos Emils farbror o hans fru. Blev några glas vin vilket ledde till en utgång. Haha riktigt roligt faktiskt!

Både lördag och söndag jobbade jag heldagar. Skulle egentligen varit ledig, men fick hoppa in. Gött med pengar så ska inte klaga, trots att det är jobbigt.
 
Inatt sov jag hos Emil. Åkte från honom imorse. En helt fantastisk morgon med pannkaksfrukost, massor av sol och min andra familj! Precis haft prov, ska snart hem och plugga. Ikväll blir det GRIT med Johanna, och sedan innebandyträning. Härligt!
 
Från i Fredags. Gott vin!
 
Fick förresten min studentmössa i lördags!!!!! TAGGA
Det fantastiska vädret imorse!!!
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR