Att känna sig fantastisk

Idag är en sådan dag då jag älskar precis allt med mig. Varenda del av min kropp och mina tankar är bra. Jag har haft en oerhört härlig dag i skolan, det är 99 dagar kvar till studenten, jag genomförde ett jävligt bra träningspass som jag är väldigt stolt över och jag har oerhört härliga personer runt mig just nu! Jag har så många roligare saker att se fram emot. Jag älskar det, jag älskar livet, jag älskar mig. Fan vad jag älskar mig. Jag vill göra precis allting just nu. Ut o resa, jobba och tjäna pengar, gå på roliga konserter, segla till Karibien, studera till socionom, vara lika kär i Emil föralltid som jag är nu, ha världens bästa känsla i kroppen. Jag älskar livet. Jag älskar att leva. Och jag älskar mig själv! Jag är fan helt fantastisk. Du med! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR