SPORTLOV 2015

Oj vad mycket roligt jag gjorde på mitt sportlov. Delar gärna med mig av allt härligt såklart!
 
Förra helgen, under Alla Hjärtans Dag, åkte jag och Emil till Göteborg och checkade in på hotell. På fredagen käkade vi på hotellet innan vi drog till The Pelican för en drink. Vi tog sedan kontakt med Emils systrar och festade med dem på Hopps och Pustervik. En oerhört rolig natt med kanske lite för mycket alkohol för oss alla i blodet!
 

På lördagen åt vi god hotellfrukost innan vi drog oss ut på stan och shoppade. Fick bl.a. tag i ett par sjukt snygga byxor från Zara. Vi käkade lunch på Harrys innan vi gick på bion "Fifty Shades of Grey". Oerhört överskattad film, men funkade ändå. Vi gick sedan mot hotellet, duschade och fixade oss innan vi gick till Joe Farelli´s där vi hade bokat bord. Där blev det sjukt god mat och lite mycket drinkar där också. Världens bästa allahjärtansdag med en underbar kille!
 

På söndagen åt vi hotellfrukost igen och packade. Det var det vi hann innan vi drog oss hemåt!

På söndagen åkte jag hem, bytte väska och sedan hoppade jag in i Vendelas bil mot Sälen. Vi kom fram till Hundfjället, men hann inte åka skidor då.
 

På måndagen käkade vi frukost innan vi drog ut i backarna! Sjukt kul. Även härlig afterski hann vi självklart med.
 

På tisdagen fortsatte vi åka. På kvällen drog vi ut på ICE i Lindvallen och hade en sjukt rolig kväll!
 

På onsdagen hann vi åka lite till, innan vi på eftermiddagen drog oss mot Stockholm!
 

På onsdagkväll i Stockholm orkade vi inte mycket. Vi gick o la oss hyffsat tidigt. På torsdagen blev det shopping, väldigt mycket shopping. På kvällen drog vi oss mott Vassa Eggen och festade med Norlie & KKV och hela deras team. Även Nause manager var där som var otroligt skön, haha bästa Justin. Enda kämpen som orkade fortsätta natten med mig och Vendela var Sonny. Vi gick Till Hell´s Kitchen och dansade hela natten!
 

På fredagen tog vi tunnelbanan till Södermalm och kikade lite där. Åt på en god restaurang och strosade runt innan vi åkte hem mot Uddevalla igen!
 

Har haft ett helt fantastiskt lov som avslutades med att vara hos min andra familj i Lysekil!
Idag är det även 100 dagar till studenten!!!! Livet flyter på.

Ellen

Ååh vart är din kompis blåvit randiga polo(?) ifrån? Jättefin!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR