En fantastisk dag

Hej på er! 

Vilken lång dag det varit, men härlig självklart! 

Klockan ringde 05.45 imorse, kl 07.00 var det dags för 45 min spinning. Älskar att starta dagen med träning. Hade kort dag i skolan vilket jag såklart tyckte var underbart, haha. Efter lunch, som förövrigt var supergod, åkte jag till pappa i Ljungskile. Vi kikade i lite affärer, tog en kopp kaffe, gick på promenad o pratade i solen vid vattnet. Längesedan jag träffade honom så det var jättekul att få umgås lite. Vid 15.45 hade jag synundersökning. Jag är lite närsynt och har väldigt lite brytningsfel på ena ögat. Jag valde ut ett par bågar från Marc o Polo som kommer om en vecka ungefär. Jag är nöjd och har nu smält att jag faktiskt ska ha glasögon. Kan ju äntligen se så något positivt är det ju!

Efter detta hämtade jag Matilda på skolan o vi åkte sedan hem. Jag var trött som tusan så jag somnade faktiskt en liten stund. Gillar inte att göra det, men idag fick det bli så. 

Senare mot kvällen, vid 20.00, var jag sjukt uttråkad. Jag frågade lillan, Matilda, ifall hon ville följa med till gymmet en stund. Det ville hon! Jag sprang på bandet i 40 min o sedan gjorde vi lite roliga övningar tillsammans. Härligt kvällspass!

Nu ligger jag i sängen o ska sova. Fredag imorgon, så underbart! Åker direkt ut till Lysekil efter det. Hade tänkt vara där hela fredag o lördag, men de ringde från jobbet förut o frågade om jag kunde jobba lördag. Självklart svarade jag! Alltid bra med pengar trots att det kan vara skönt att vara ledig. 

Sov så gott allihopa. Härligt att ni faktiskt är ett gäng som kikar in. Kul! 

Godnatt! 



En bild från imorse efter spinningen, de andra två är från Ljungskile. 
/ Byxor - Sönderklippta Dr.Denim / Tröja - Rut m.fl / Skor - New Balance / Jacka - Nelly Trend / Halsduk.- Acne / 

Fråga

Hej!
Jag undrar, hur är ditt tredje år på gymnasiet i jämförelse med tvåan? Liksom hur ser schemat ut, är det mindre lektioner, kortare dagar osv..? :-)
Är nämligen jätteskoltrött och är mitt uppe i tvåan.. Behöver motivation, haha! ;-)
Jättetacksam för svar!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR