Ett hälsosammare liv

Hej på er!

Är i Lysekil just nu. Ska snart iväg o kolla på Emmas handbollsmatch. Söndagstradition! Igår jobbade jag 09-17. Hade min bästa säljardag sedan jag började där. Slog alla i hela varuhuset stort med mina siffror. Ibland får man skryta och vara stolt också! 

Tänkte bara inflika lite angående hur det går med min träning. Jag har aldrig varit mer på hugget än just nu. Jag tränar ca 4 dagar i veckan. Bra pass med blandat styrka o kondition. Jag äter som en häst, endast bra mat. Inga dieter, jag äter bara rätt. På helgerna trycker jag i mig godis o andra sötsaker, ändå når jag mina mål o ser resultat. Jag har alltid varit överdriven när det handlar om träning. Har gått på dieter, svält mig, haft ätstörningar, tränat överdrivet osv. Nu känner jag äntligen att allt är rätt! Jag trivs oerhört bra i min kropp. Såhär ser den ut just nu; 



Ska fortsätta i denna riktning o leva sunt o hälsosamt! 

Dags för match. Puss 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR