Härlig helg

Hej på er! 

I fredags firade vi Edwin som fyllt 18 år. Det var en jätterolig förfest som sedan slutade i en rolig utekväll på Harrys. Studentfest vilket också resulterade i mycket folk ute! 







Vaknade vid 08 i lördags för vid 09.15 var det dags för jobb. En väldigt bra dag på jobbet!!! Vid 17.00 slutade jag o 20 min efter det tog jag bussen till Lysekil. Gick direkt till Emils farbror, hans fru o deras barn. Klara hade fyllt 10 år, självklart skulle det firas med släktkalas. Jag o Emma gick ut på Old House senare, o Emil gick dit med sina vänner. En väldigt härlig kväll! 

Igår, söndags, tog vi sovmorgon. Vi kikade på Emmas handbollsmatch som jag redan skrivit här. En härlig söndag där vi endast slappade o kollade film. 


Idag var jag kvar i Lysekil. Jag hade en lektion i skolan där vi skulle kolla på Snabba Cash, så kollade på den med Emil istället. Vi har myst o kollat på film idag också. "The best of me", jättesorglig!!! Åkte hem vid 16.00 men saknar honom redan. Så det är att vara kär... Ska städa rummet nu sedan lägga mig. Ska sova tidigt ikväll! 

Jag älskar dig! Längtar till jag får vakna upp bredvid dig varje dag. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR