Lycklig

Godmorgon! 

Det är tidigt jag gick upp idag, 05.45, men oj vilken underbart fin morgon det var Lysekil bjöd på. Fantastiskt! Inte första gången jag sover här på en veckodag! 


Igår hade jag och Emil en härlig dag tillsammans förresten. Jag gick upp tidigt och gjorde frukost till honom och mig. Gott! Efter detta fixade vi oss för att gå ut på stan. Vi kikade i affärer och jag hittade ett par skor. En fika hann vi med där vi pratade om framtida resmål. Så kul!!!




Älskar honom obeskrivligt mycket! 

Mot kvällen hade vi en liten verkstad vid deras garage. En nyköpt bil tvättade Annika o Micke, jag o alla barn tvättade Ellens moppe parallellt som vi hoppade studsmatta o kollade på stjärnorna. 

Vilka helt underbara dagar. 
Nu ska jag till skolan, o det känns jättebra! 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR