Min helg!

Hej på er! 

Tänkte sammanfatta min helg lite snabbt. 

I fredags efter skolan åkte jag ut till Lysekil. Hade en underbart fin fredag med sol o god mat! På kvällen gick jag o Emil ut o käkade på Sjökanten med Matilda, Anton o Jonathan. Efter några timmar där drog vi vidare till Old House där det blev mycket alkohol och en sen kväll. Hur kul som helst! 



Skulle egentligen varit ledig från jobb i helgen, men blev inringd på lördagen. Jobbade 12-16. 


På lördagskvällen var jag o några tjejer från klassen hembjudna till Johanna. Hon bjöd på väldigt god mat och SJUKT god efterrätt. Väldigt trevligt! Kikade även på Melodifestivalen tillsammans.

Även söndag blev jag inringd på jobb... 10.45-15.30 jobbade jag då. Blev inte så ledigt som jag hade hoppats på, men oj så gott på lönen sen! 
Vid 16.00 gjorde jag även nya ögonfransar hos Emma. Skönt!

På kvällen igår kom Emil hem till mig. Vi myste o kikade film, o åt godis!!! Mmm! Han körde mig till skolan i morse. Så snäll! 

Tyvärr såg han ut såhär.... Hahah 



/ Skinnbyxor - H&M / Jacka - Nelly Trend / Blus - H&M / Skor - New Balance / Väska - Mango / 

Såhär såg jag ut idag! 

Nu ska jag plugga juridik! Prov imorgon. Puss! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR