Sjukdom

Hej på er!

Igår eftermiddag var jag o Mustafa o hälsade på vår vän Anders som fyllde 20 år. Han får festa i himlen istället för på jorden, så vi hoppas att det finns ett systembolag där också! Vi saknar dig!


Imorse gick jag till skolan för en redovisning i Ledarskap & Organisation o hade även en Filosofilektion. Kämpigt att ta sig upp då min förkylning brutits ut... Lika bra då man blir friskare snabbare dock. 




Trots sjukdom blev det fina kläder. 
/ Skor - Primeboots / Klänning - Asos / 

Efter skolan åkte jag till badhuset o kikade på Matildas simskola, innan jag åkte hem o vilade. 


Så fin! En av mina älskade systrar. 

Nu sitter jag på bussen påväg till Lysekil. Åker precis av färjan, så snart framme. 

Imorgon är jag ledig, studiedag. SÅ skönt. Puss 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR