A little update


Fina Bagaregården! Älskar att ALLA hus är färgglada här.


För två dagar sedan var det fettisdagen. Jag o Emil var dem första som köpte semlor. Hahah... Älskar skiten. 


Fick även BLOMMOR av Emil!!! Första gången på snart 2 år haha... Jag har TJATAT om att jag älskar blommor, lagt pikar o så. Äntligen hände det! Han är ju bara bäst 


Har ätit god frukost o druckit kaffe ur världens bästa mugg, som jag fått av min storasyster. 


Jag har även bakat bröd(!!!!). Jag har aldrig gillat att stå i köket. Tycker inte om att göra mat, baka o allt som hör till. Men jag har verkligen fått upp ögonen för det nu när jag har eget kök. Så roligt! Detta var väldigt enkelt bröd, men jag ska utmana mig mer senare. Will update. 

Har inte skrivit så mycket. Jobbar verkligen HELA tiden. Jobbar jag inte, då tränar jag. Körde rygg i måndags, yoga i tisdags, bodycombat igår, armar idag. Är på SATS nu med han jag är assistent åt. Två flugor i en smäll. Perfekt! 

Ha d gott 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR