Valentines Day



Hej! 
Trevlig alla hjärtans dag!

Jag började min dag med en stor, härlig frukost tillsammans med Emil. Vi myste och kollade på Bron. Älskar den serien! 

Nån timme efter frukost kom min svärmor, Emils mamma, Annika och hennes man Micke förbi. Efter en stund kom även Emils syster Ellen och hennes pojkvän Jesper och gjorde sällskapet ännu större och trevligare. Vi fikade och bara pratade. Har saknat dem! 


Kärlekens dag, och jag hade tur att dela den med min Emil. 
Jobbade 15-22 på restaurangen, en trevlig jobbkväll faktiskt.  

Är hemma nu. Jag och Emil kollar faktiskt Bron nu också, just i denna stund jag skriver. Måste fortsätta titta!!! Så intressant 

Kram

Hej, besök gärna min blogg, jag är relativt ny på den här bloggrejjen och det betyder jättemycket om ni tar er en titt, kanske kommenterar/ gillar och det vore helt underbart om ni skulle vilja följa mig. Kram <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR