Bästa dagen!!!



Hej! 

Åh, en riktigt bäst torsdag har jag haft!!! Ny energi i heeeela kroppen 



Som skrivet innan, så tränade jag i förmiddags. Sprang 25min och körde sen axlar. Hann inte så mycket mer innan jag åkte med Vendela i bilen. 



Hon släppte av mig i Ljungskile, där min pappa bor. Spenderade några timmar tillsammans med honom. Bland annat så spenderade man 400:- på endast städprodukter, inför flytten. Hurra, roligt... 

Åkte sedan till mamma och Hansa i Uddevalla. Hängde med dem o drack en kopp kaffe, innan dem skulle iväg o köpa bil. 
Vendela hämta mig då, o vi åkte till Göteborg. 


Stannade vid Emils jobb, SOVA Bäckebol. Hälsade på han o kikade hur han hade det. Jag vinkade av Vendela o åkte själv till bl.a. Mio. Hittade lite småsaker. 

Nu sitter jag o Emil framför tvn, bara tar det lugnt. Sista kvällen tillsammans i Hjuvik. Härligt! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR