Mixed



Lördag 23 januari 2016 

HEJ! 

Jag är som vanligt på väg till jobbet. Börjar känna mer och mer att jag vill börja plugga. Få ett umgänge, variera vardagen, och faktiskt göra någonting vettigt! Är inne på antingen socionomprogrammet eller samhällsvetenskapligt miljövetarprogram. Det sistnämnda kräver matte 3, vilket jag inte har pluggat ännu. Isåfall måste jag plugga det på komvux eller liknande. Svårt! 

Hopp, 10h jobb idag. 5/5 jobbdagen denna vecka. Imorgon är jag ledig, och Emil slutar 16.00. Funderar på att antingen träna på förmiddagen, eller börja packa lite ute i Hjuvik inför flytten. Blir nog ett träningspass kanske. Betalar 455:-/mån för träningskort, och jag tränar ALDRIG. På riktigt aldrig. 

Hoppas ni får en lite trevligare lördag än vad jag kommer få, 
Puss gullungar 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR