Tuesday I'm in love




Vasastan 26 januari 2016 

Haft en härlig tisdag. När jag jobbar som assistent och vi klockan närmar sig då jag ska hem så kan jag sluta var som helst. Vi hade kunnat vara i Mölndal, Askim eller Kållered och klockan slog 14.00, då hade jag fått sluta dagen där. Idag slutade den i Vasastan. Alltid lika skönt. Jag ÄLSKAR Vasa 





Efter jobbet åkte jag spårvagn till Järntorget och gick in på Svenssons i Lammhult. SÅ FIN INREDNING! Inspirerades så mycket inför flytten. Väldigt dyrt där, men något kan man alltid köpa! Lampor, mattor och kuddar behövs. 



Klockan 15.30 var jag hemma. Somnade nästan direkt i en timme. Sov så fruktansvärt dåligt inatt. Höll på att somna på jobbet, men klarade mig haha! Sov iallafall en stund hemma, efter det blev det käk. ÄLSKAR Keldas soppor. Kostar runt 25:-. Perfekt att ha i kylen att bara värma om man inte orkar göra mat! 

Har även packat ner all inredning i påsar. Alla kläder jag har här i Hjuvik är nerpackat och lite annat plock. Känner i hela mig nu att det börjar närma sig... Pirrigt! 

Ska sova nu
Kram 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR