Uppskattar

Finns det någon jag verkligen uppskattar så är det Emil. Han är verkligen en så otroligt fin vän. Den människan är där för mig i alla lägen, oavsett vad. 

Jag hade en jobbig kväll igår. Handlade egentligen om allt och inget. Fortfarande tankar om att bli vuxen, och allt där omkring. Egentligen var det inget, men jag var ledsen. Då la han sig bredvid mig, (okej jag tvingade honom lite), och bara kramade om mig. Han sa tyst: gråt. 
Där fick jag ligga och vila, och jag fick gråta. Utan att känna skam eller ångest så fick jag vara ledsen. Det kändes väldigt skönt. 

Så om du läser detta Emil så vill jag att du ska veta att jag tycker väldigt mycket om dig. Tack för att du alltid, alltid finns där för mig. Oavsett vad. Ledsen som glad. 
Jag älskar dig så otroligt mycket. Jag är verkligen glad att jag hittade dig, och jag är verkligen glad att vi två ska bilda en framtid ihop! 








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR